Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 09:03   #55
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Opptil 16-18 timer uten mat per døgn regnes ihvertfall som greit, at kroppen går i sparemodus hvis man ikke spiser mange ganger i døgnet er vel bare en myte..

Det har visst noen glemt å fortelle kroppen min... jeg ville ALDRI gått hele dagen uten å spise, for jo sjeldnere jeg spiser jo mer tviholder kroppen på kiloene. Uten at det betyr at man skal spise etter klokka eller så og så mange ganger. Men det handler om å holde fettbålet i gang som skaldeman kaller det. Dessuten erfarer jeg at når jeg spiser lite er det også vanskelig å få i seg nok vann, noe som også er helt essensielt for vektnedgangen.
Er du insulinressistent? I såfall er det enda viktigere å få i seg næring.

Forøvrig fant jeg ut at søvn, meditasjon (tømme hodet) og te med cocosa et par ganger om dagen fikk det til å slippe for meg, etter seks år med ekstrem sakte nedgang.