Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-12, 11:45   #61
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Sommerutfordringen 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Kjempebra jobba Milena!

Det som plager meg mest, er ikke det faktum at jeg veier nesten 140 kg.
Det som plager meg mest, er det at på dette tidspunktet i fjor (da jeg ble gravid) hadde jeg slanket meg 30 kg og veide ikke "mer" enn 114 kg. Og jeg føler veien tilbake dit er uendelig lang. Og det er jo ikke halveis engang!

Men dette skal jeg klare, jeg har jo allverdens med tid. Som sagt, målet i år er -40 kg, og klarer jeg -30 og havner rundt 114 igjen før 2012 er over - Så skal jeg være meget fornøyd med det også!

Tusen takk! Og jeg forstår hva du mener. Jeg var nede i nesten 80kg som ikke er langt unna målvekta, og så gikk jeg opp igjenn. Jeg har måttet innse at jeg trenger mye hjelp til å finne ut hvorfor jeg vil meg selv den plagen og har nå hjelp på veien i form av terapeut. Det er det eneste som gir meg troen at denne gangen er anderledes enn alle de andre gangene jeg har gått ned mange kilo.

Men, nå mener jeg at vi skal få dette til og at neste sommer skal vi strutse rundt fornøyde og kanskje til og med springe et lite 5k løp for eksempel!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat