Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-12, 11:45   #1
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

MAIskravletråden 30+

Kom mai, du skjønne, milde, gjør skogen atter grønn!

Stor klem til alle som har overlevd vinteren og det å levere inn sjølvmeldinga. Gah, det var litt av ein hovudverk for meg. Aner ikkje korleis det skal gå, av og til er ting berre litt for kompliserte.

Eg burde tatt merknad i vekta mi - det var vel 1. mai for to år sidan at eg begynte "på igjen" - men får gå etter gårsdagens 89.2 kg ... langt ifrå det eg hadde sett for meg og håpt på da eg satte i gang, men alt ned er positivt. Var vel rundt 115 da. 2 år på 25 kilo og 3 år 2 mnd omtrent på 40-pluss-litt... jo, jo.

Kva skal de bruke fridagen i dag til, da? Eg skal gjere meir av det husarbeidet eg aldri kjem a jour med. Og kanskje site litt på balkongen og kose meg med ein tekopp og ei bok. Det er ikkje veldig varmt, akkurat, men det er sol

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat