Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)
Oj, akkurat det jeg trengte nå 
Jeg har første dagen med psmf i dag, og henger gjerne på her hvis det er flere som gjør det samme 
Min søster og jeg skal kjøre to uker psmf som jumpstart på en mer permanent livsstilendring, og jobbe for å få en mer konstruktivt oppbygning av treningen vi driver med. En time BodyPump og litt ellipsemaskin i løpet av uka er liksom ikke helt nok...
Maten i går og i natt (jeg jobber nattevakter) var kyllingfilét i ovnen med masse krydder, ertestuppe (beskrivelse følger) og salat med noen dråper mango/chillidressing.
Maten i dag og i natt blir stekt karbonadedeig med hakkede tomater og jalapeno-saus, samt salat-rester fra i går.
Har ikke planlagt noe spisedager før de to ukene er omme og jeg skal slippe litt på tøylene, 17/5 blir nok den dagen jeg koser meg med litt godt av forskjellig slag. Vi får se hva som frister når tiden kommer.
Jeg henger veldig gjerne med her de første to ukene, så kan vi støtte og oppmuntre hverandre! Og kanskje også dele oppskrifter og triks for matlagingen. Jeg kommer nok til å fokusere på å planlegge det neste døgnets måltider hver dag etter frokost, så jeg slipper å tenke på hva jeg har lyst på og ende med å gå for noe ufornuftig 
Ertestuppe:
En erte-rett du kan lage enten som ertesuppe eller som ertestuing:
Dump en hel boks med hermetiske erter (ikke tørkede) i en liten kjele, og kok opp. Jo lenger du la den koke, desto tykkere blir den. For suppe, tilsett litt vann. Krydre med løkpulver, hvitløkspulver, salt, pepper og masse tørket estragon. Når den er ferdig kokt, ta den av platen og la stavmikseren gjøre sine underverker, og VISP:
Ertestuppe.
Om-nom-nom