Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-12, 00:18   #27
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Stevia - en skrekkelig opplevelse!

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Jeg har enda ikke turt å teste stevia, siden jeg fant en flaske (sånn med dråpeteller) på krydderhylla til eksen min. Den sto visst igjen fra en som han delte leilighet med, som var veldig opptatt av økologiske varer og alternativmedisin/urtemedisin.

Smakte litt på fingeren, og fyttigrisen så fælt... som bismaken til flytende natreen, bare mye mer konsentrert bismak - og så i tillggg bittert.

Jeg måtte skylle munnen min med et glass vann!

Har jo lest at det finnes bra og dårlig kvalitet, men jeg er så redd for å kjøpe katta i sekken...

haha, unnskyld at jeg ler, men om du kun har smakt på det "bart" skjønner jeg du er skremt det smaker jo død og fa*ns oldemor det er ikke på langt nær så grusomt når det er utblanda riktig

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat