Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-12, 09:48   #60
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?

Opprinnelig lagt inn av VistaX, her.

Merkelig dette her ...

Nå har heg ligget på mellom 89 og 87 siden i høst, og ikke spist strikt lavkarbo men skiftet litt men stort sett alltid ligget under 150g pr. dag.
Jeg veier meg alltid hver onsdag morgen, og forrige onsdag veide jeg 2,4 kg mer enn i dag. I disse dagene har jeg spist grandiosa tre ganger, nachos en gang og ellers sjokolade tre ganger og litt potetgull.
Bestemte meg for at dette måtte jeg slutte med og begynte ganske strikt igjen på søndag. Hvordan kan jeg da ha gått ned 2,4kg?

Begynte forresten på lavkarbo januar 2011, og har gått ned fra 98,5kg. Så har hatt samme vekt nå ganske lenge, kanskje et godt tegn.

Du ble nok ikke slankere av den usunne maten vanninnholdet i kroppen kan variere ganske mye. Keep up the good work!