Sv: Ketolyse
Opprinnelig lagt inn av Lille Du
Men er ikke sikker på om eg er fornøyd mer resultatene så langt...
Joda, eg har gått ned 5 kilo på disse to ukene. magen er mindre og lår og rumpe minker i takt med magen. Men eg er vel overivrig og vil det skal monne mer på vekta. Nett nå har den stått i to noen dager.
Egentlig blir jeg litt sånn av innlegg som dette. Du er kjempeheldig !!
Sier det samme som Nøtta jeg. Dette MÅ du bare være fornøyd med !! Du har bedre resultat enn de fleste her inne, og du kan ikke vente at du tar av fortere enn dette. Det er heller ikke sunt for kroppen din å ta av fortere.....
Regner med at de fleste på forumet her hadde vært storfornøyd med 5 kilo på 2 uker. Du må også være klar over at det er normmalt at vekta står stille en uke eller fler etter de to første ukene. Dette for at kroppen stabiliserer seg og venner seg til det nye "regimet". Et vekttap på mellom 0.5 og 1,5 kilo pr uke er perfekt. Du vil vel at huden din skal følge med Og du vil vel beholde muskelmasse slik at forbrenningen ikke stanser opp ?? Å spise mindre for å ta av mer er en veldig dårlig løsning. Du spiser allerede for lite i følge Ketolyskuren. (dvs. langt under de anbefalt 15 karber pr dag). Du kan ødelegge forbrenningen din totalt. Du la ikke på deg 2,5 kilo i uka og kan ikke regne med at de forsvinner i samme farten fremover !
Lykke til videre - og stå på - gi kroppen din den tiden den trenger !