Sv: Går for fort ned i vekt!
Opprinnelig lagt inn av shailene, her.
Hvis du vil OPP i vekt, og at minst mulig av denne vekta skal være fett, må du såklart trene mye og spise mye.
Selvsagt, men lettere sagt enn gjort...I dag spiste jeg frokost 8.30 -> 3 skiver lavkarbobrød med majones og servelat.
11:00 var det lunsj, da brukte jeg 10min på 1 kokt egg med majones, holdt på å brekke meg, var ikke litt sulten en gang men klarte å tvinge det ned.
Så 1 time senere kjøpte jeg meg et eple og en appelsin, det gikk som smurt.
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Noen bruker tilskudd i form av Udo's choice eller cocosa. 1ss gir bra mye energi...
Om å bygge muskler på lavkarbo, så sjekk ut treningsdelen av forumet.
Kanskje dette kan være noe for meg, sånn generelt sett, men jeg har jo masse energi,og er i bra form...
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Hmm, de aller fleste ville jo blitt tildels glade for å gå ned i vekt såpass....
Men det skal ikke være noe problem å bygge muskler på lavkarbo med fornuftig og hensiktsmessig trening sammen med steinalderkosten (lavkarbo).
Jeg tror du skal gi deg sjøl et par tre uker til og så sjekke statusen Jaudaa, det er nok en del vann som har sluppet, men du har jo fjernet en del fett også, så ved å fortsette spise som du nå har gjort et par tre uker så vil du ha mer "klare" resultater.
Forøvrig så lastet du opp et par bilder som viste deg som 82 kg mener jeg huske og det så da ut til å være en vekt som kledde deg imho!
Men det er nå heller ikke et dårlig utgangspunkt å være skrapet for deretter begynne bygge muskler.
Ville prøvd helkroppsprogram nå et par mnd kanskje, tja, 3-4 økter i uka med tung styrketrening?
Ja, dersom målet var å gå ned mange kilo, hadde jo det vært "bærre lekkert" 
Har aldri prøvd å trene noe særlig styrketrening i hele mitt liv, litt periodevis bare, og dog ikke med noe som helst lavkarbo, men mulig det funker, har bare hørt at det er en del vanskligere. (husker ikke fra hvor eller hvem)
Og ja, jeg er ikke missfornøyd med hva vekta viser nå, eller hvordan kroppen ser ut, og det passe bra å begynne å legge på seg muskler nå, det er bare at jeg ønsker å gå ned i mer sakte tempo/bare gå ned i fett% og ikke vann og muskler.
Når det gjelder den styrketreningseksempelet Hypah; så er jeg enig at det hadde sikkert funka bra med 3-4 økter i uka nå, men dessverre så har jeg ikke tid til så mye, 2 kaaaaanskje 3. Holder på med litt andre ting også, som dans og kampsport(kardio, hehe)
|