Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-12, 21:38   #20
Sax
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Stavanger
Sax er på en erverdig vei

Sv: MAIskravletråden 30+

Jeg slenger meg på denne tråden jeg også. Jeg er ikke sikker på om det er 30 eller mer jeg skal ned, men det er i hvert fall mye som skal bort. Har vel ”alltid” vært overvektig så jeg er usikker på hva som egentlig er idealvekta mi.

Jeg begynte med lavkarbo 18 mars etter å ha ramlet inn på disse sidene og jeg har ikke hatt noen utfordringer med maten siden jeg startet. Påsken velger jeg å glemme, da øl(riktignok lavkarbo) og ferie var det som skulle nytes.
Jeg veide meg ikke når jeg startet så jeg aner ikke hvor mye jeg har gått ned, men vekta etter påsken viste 116. Har ikke vegd meg siden, men har måttet lage 3 nye hull i beltet for at buksa ikke skal falle av. Så jeg tror det fungerer Er for tiden midt i eksamensperioden så det blir en del stillesittende arbeid foran PC'n, men om to uker er Bacheloroppgaven levert og en mer normal hverdag kan begynne.

Jeg har innsett at jeg nok kan bli flinkere til å spise mer variert mat, men siden dette er en livsstilsendring og ikke en diet så har jeg masse tid fremover.

Sax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat