Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-05, 10:49   #173
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: 1001-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mila

Jeg lurer på om Nemi tror hun er usynlig ellerno.. hun ligger vertfall nesten oppå laptoppen og glor... .. søtnosa mi si uff jeg burde sooove... men men.. Jeg ser bare på tv nå jeg.. og fryser på beina.. *hutre* hm, vil jeg på jobb i mårra? må jeg på jobb i mårra? hvorfor vil jeg ikke på jobb i mårra: fordi jeg VET det blir stress....

når jeg leste dette tenkte jeg MÅ strikke ulltøffler til Mila, for kort tid til jul.. *sjekke bursdag* for langt tid til bursdag.. må ikke være noe spesielt.. vi får se etter jul... kansje Mila får et par tova ulltøfler i posten..

Puser er skjønne når de vil ha kos eller oppmerksomhet, elstepusen her i huset prøvde seg i går.. opp på pc pulten, stå foran skjermen, hoppe opp på svigermor, klyve opp rund halsen, holde seg fast med kjørene,leke med smykke, også ser han på deg med "KOS MEG!" øyner.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat