Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-05, 17:11   #182
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: 1001-tråden

ÅJ!
Nå har det vært action her!! Jeg og kjæresten skulle dra på butikken. men plutselig hørte vi høy, brannalarmlyd fra en av nabohusene
vi stoppa opp, og plutselig kom naboene ut og sa de brant i oljefyren! (vi så ingen røyk, men det lukta litt) det var ikke så mye vi kunne gjøre, de hadde ringt brannstasjonen, og de var på vei, og det var andre inni huset også. så vi kunne liksom bare stå der og vente... vi bor alle sammenb nederst i en SKIKKELIG bratt, liten vei, så vi gikk øverst etter en stund, for å vise brannfolkene hvor huset var. og de kom. 2 brannbiler, en sånn bil med vann, politifolk og ambulanse vi viste hvor huset var, og det var jo ikke snakk om at de fikk bilene ned den lille veien. jeg tror brannen var under kontroll, for de ga ihvertfall beskjed om at røykdykkeren kunne kle av seg igjen. de gikk ut igjen ganske fort, så det var vel sikkert ikke så stor brann.. men det var skummelt, selv for oss.....