Opprinnelig lagt inn av Tricky *Ler for seg selv!* Jeg var på nachspiel med dem etter at de hadde spilt på trippelkonserten under Uka. Klokka var vel begynt å nærme seg dagen derpå og man kan vel si at jeg begynte å se litt uklart.. Når jeg våknet senere på dagen var det med et rykk i det jeg kom alt det jeg hadde fått meg si!! "Åååå dere er så kule, dere var kulest, jeg synes dere er så utrolig kule(...)" (!!!!!) Jeg FORAKTER vanligvis sånne fnisete fans som bare blir teite når de møter kjente mennesker
Opprinnelig lagt inn av Tricky
*Ler for seg selv!* Jeg var på nachspiel med dem etter at de hadde spilt på trippelkonserten under Uka. Klokka var vel begynt å nærme seg dagen derpå og man kan vel si at jeg begynte å se litt uklart.. Når jeg våknet senere på dagen var det med et rykk i det jeg kom alt det jeg hadde fått meg si!! "Åååå dere er så kule, dere var kulest, jeg synes dere er så utrolig kule(...)" (!!!!!) Jeg FORAKTER vanligvis sånne fnisete fans som bare blir teite når de møter kjente mennesker
- Forresten, har dere hørt teksten til Ahas "Celice"?? Den er jo skikkelig sado, da! It's in the way you hurt me? It's in the way you teach me? Fysjom, asså! Sitter her og tar liksom manikyr jeg da, siden jeg skal på jobb imorra. Men jeg tror at jeg nok ikke skrudde korken igjen skikkelig, sånn den hadde blitt tykk. Jeg tok oppi litt neglelakkfjerner, men litt for mye, så nå er den jo skikkelig tynn da.. Akk!