Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-12, 16:45   #6
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Kokos-smør fra iherb

Pussig at du skulle spørre om dette nå. Fikk et glass i posten i går faktisk. Artisana. Så nå skrudde jeg av lokket og stappet teskjeen nedi. Første test = kokosolje, men så kom jeg på at det var sikkert noe mer under øverste laget siden jeg ikke hadde rørt det opp. Når jeg gravde litt dypere fikk jeg tak i smøret som er noe fastere i konsistensen og ja, søtlig var det. Jeg synes smaken minner om kokosmel. Kjøpte det for å teste det i stedet for den faste delen av kokosmelken som er i flere bounty-oppskrifter. Når jeg kjente den kokosmelsmaken ble jeg litt i tvil om det egner seg i bounty, men skal vurdere å gi det en sjanse.

Hva tenkte du å bruke det til, Yrla?