Årsrapport fra meg
Nå er det ett år siden jeg begynte. Lite tro hadde jeg på at dette skulle gå så bra som det har gjort.
Jeg har mange ganger stanget hodet i veggen og følt at jeg står helt bom fast på samme vekten.. Har gått opp litt og ned litt, og teit som jeg er har jeg hengt meg opp i de gangene jeg har gått opp litt, og ikke sett hvor mye jeg har gått ned.
Målbuksen som jeg kjøpte i fjor sommer har kommet på, litt trang enda.. MEN DEN GÅR IGJEN UTEN KRIG!!!!
Jeg er superfornøyd med det. Jeg har gått ned nesten 25 kilo på dette året, mangler den nette sum av 300 gram hehe.. Merkelig hvor godt de skulle sitte de 300 grammene.
Jeg har kastet 2 boss sekker med klær fra klesskapet som er ALT for store Har bare tatt vare på en bukse fra lenge lenge siden (sånn ca 43 kilo siden) og nå går jeg oppi ene buksebeinet.. Hadde aldri trodd at jeg skulle komme hit
Jeg har skeiet ut ett par ganger dette året. Mellom jul og nyttår la jeg på meg 4,5 kilo, men de forsvant igjen på en uke Så var jeg på tur med fagforbundet og da la jeg på meg 3 kilo, men de forsvant igjen på 2 dager. Når jeg har skeiet ut har jeg gjort det så skikkelig at jeg har følt meg direkte dårlig ett par dager etterpå. Regelrett fyllasyk har jeg følt meg. Så det frister ikke heller å fortsette med utskeielsene.
Fysisk sett så føler jeg meg som ett nytt menneske. Ingen luft i magen, aldri sulten, etter å ha sovet en natt så er jeg faktisk uthvilt og får pokker ikke sove lenger enn 6 timer om jeg prøver engang, får når jeg våkner da er jeg våken. Ikke sånn som før at jeg var trøttere når jeg våknet enn når jeg la meg.
Alt er mye lettere, har ett overskudd som ikke er sant
Stå på jenter. Dere er superflinke alle sammen. Og føler dere at dere stanger hodet i veggen og at det ikke går noen vei så se på det store bildet. Jeg har ikke følt at jeg har gått noe ned borsett fra ett par ganger dette året, men alikevel så har det forsvunnet nesten 25 kilo.. 
Sånn det var rapporten fra meg. Satser på at jeg kommer meg ned de siste kiloene iløpet av det kommende året 

|