Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-12, 19:34   #25
Mill
Medlem

Mill sin avatar

Medlem siden: May 2010
Alder: 41
Mill er på en erverdig vei

Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)

Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.

Så deilig! Det er herlig når ting går over forventning

Et år i Tyskland høres jo super spennende ut, det er slike ting jeg vil finne på når jeg en gang får meg mann og jobb.

Bare en ting, man skal visst være meeeget forsiktig med kondisjonstrening på psmf, kroppen har så stort energiunderskudd at den ikke får restituert seg slik den skal.. Den tar da energien fra glykogenlagerene rundt de indre organene. Man skal trene fullkroppsprogram 3*45 minutter i uken, men kondisjonstreningen skal man ikke bry seg om. Korte gåturer i snakketempo er ok.

Har jeg lest i forumet på fitnessbloggen hvertfall

Har lest det samme jeg også, og kommer ikke til å utfordre tredemølla igjen før jeg er ferdig! Ja, det funka, men jeg kan nok ikke anbefale å være småsvimmel/susete i hodet i 9 kilometer i timen når det venter en hard vegg bak deg hvis du tryner! :P

Men er ikke glykogenlagrene tomme uansett, siden jeg er i ketose? (Lilla stix
og dårlig ånde: Check :P ) Eneste jeg har opplevd med å trene kardio i ketose tidligere, er at alt er tyngre... Er ikke støl eller sliten i dag, og kunne fint ha gjort det samme igjen i dag.

Gleder meg masse til Tyskland!
Lurte litt på om jeg skulle prøve å få meg jobb på bryggeriet i den byen vi skal flytte til, kanskje lære tyskerne noe om hvordan brygge microbrygg? Overraskende nok kan de svært lite om øl i Tyskland!

Forresten: Ned enda 0,4 kilo!
Hurra for kræsj-kur som funker!
Har ikke registrert noe spesiell plass hvor kiloene har blitt borte. Jeg har også noen kilo på lår og rumpe som gjerne kunne ha blitt borte, men jeg har også veldig lyst til at ryggputene skal bli borte... Vil så gjerne ha en glatt silhuett med ¨trange¨ klær på!