Re: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?
Hm... her står det fortsatt bom stille 
Veier nøyaktig det samme nå som da jeg startet tråden her på tross av at jeg har gjort en del grep.
Jeg har vært flink med kaloriene og holdt meg på ca 1500 pr dag og opp mot 2000 i helgene.
Jeg har gått turer omtrent annen hver dag på ca 1 time.
Jeg har holdt fordelingen på Fett/Protein og KH på omtrent 75/20/5 stort sett hele tiden, men noen dager har jeg kommet opp i 25-30 g KH. Er det for mye?
Håper virkelig at bunaden går på når jeg skal i konfirmasjon om 6 dager... ikke får jeg prøvd den før heller, for den er der konfirmasjonen skal være og det er 40 mil unna her 
Hva er mest effektivt å teste ut nå?
Kutte alle meieriprodukter?
Typisk dagsmeny:
Frokost; 1 kopp kaffe med 2 ss fløte + 1 ss cocosa
Lunch: 2 egg stekt i smør og 30-40 og spekeskinke/bacon/skinke til + en liten tomat.
Middag: 150-200 g fisk/kjøtt, en halv tallerken med grønnsaker som brokkoli, blomkål eller salat og litt saus eller smør over. Et par ganger i løpet av denne perioden har jeg supplert grønnsakene med litt bønner og erter, men ikke mye.
Kvelds (bare i helgene): enten middagsrester eller 1/2 pose bacongull og rømmedip (sæterrømme med hvitløk, salt og pepper) og eventuellt litt sukkerfri eller 70% sjokolade (maks 30 g om gangen)
En gang iblant har jeg spist ca 30 g cashewnøtter eller 2-4 ruter sukkerfri sjokolade som "mellommåltid" når jeg har følt for litt kos, men ikke hver dag.
Jeg drikker minst 2-3 liter vann om dagen og noen ganger fun-light saft (ikke hver dag) og vanligvis bare en kopp kaffe hver dag.

|