Sv: Re: Sv: Re: Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg
Opprinnelig lagt inn av shailene, her.
Ville absolutt prøvd sammensetningen jeg skreiv i første omgang, eventuelt PSMT, på fettfaste sulter du kroppen og gir den langt mindre protein enn den trenger.. Altså mister du nok minst like mye muskler som fett. Muskler trenger protein for å reparere seg, inkl. hjertet, jeg fikk ujevn hjerterytme på den dietten (kanskje delvis pga. dehydrering, but still..). Pluss jævlig hodepine, svimmelhet, kvalme, kramper, og var så svak og dårlig at jeg så vidt greide å gå til butikken 3 minutter oppi gata. Heldigvis hadde jeg vett nok til å ikke fullføre de 10 dagene jeg hadde planlagt.. Hvis du vil finne ut hvordan du gjør en fettfaste finner du det på Google. Tviler på at mod'ene her vil ha den dietten "promotert" til alle og enhver, for den skal kun brukes i helt ekstreme tilfeller hvor ingenting annet funker.
Tusen takk for svar da dropper jeg det,fordi jeg er i dårlig form,med hodepine,svimmelhet uten den fettfaste 
|