Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-12, 08:40   #7
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hei.. Trenger litt starthjelp..

Opprinnelig lagt inn av SineK, her.

Takk for svar

Nei, det er sant.. Men jeg tenkte at det måtte da være lettere å gå i ketose med mat enn å "slite" seg gjennom dagene med shaker som man såvidt får i seg. Finnes det noe pekepinn på hvor lenge man kan være i ketose av gangen eller har det ikke noe å si?

Jeg sa IKKE at de shakene er noe godt alternativ, nei, hold deg langt UNNA.

Er folk her som har spist ketogent i årevis. Og jeg har ikke tenkt å spise noe annet, at jeg innimellom sprekker får så være( det er bare slik ejg er og ferdig med den saken), føler meg mye bedre på ketogent kosthold og MYE mindre søtsug enn på Fedon Lindberg kost feks.

Ketogent= rent kjøtt, fisk, fugl, egg osv, grønnsaker som vokser over jorden og gode fettkilder som feks: kokosolje, kokosmelk, smør( smør er smør, ikke noe margarinskit), kaldpressede oljer, nøtter, fløte, rømme.. Noe ost.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat