Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-12, 12:45   #82
shailene
Seniormedlem

shailene sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men h

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Tror du har rett. En frisk kropp tåler mye "juling" og responderer nok bra på fettfaste eller PSMF. En syk og stresset kropp kan du gjøre hva du vil mot og den vil bare klamre seg tettere til kiloene. Klarer man derimot å finne fram til et kosthold som hjelper kroppen med det den strir med (og gjerne også en livsstil også) så slipper også kiloene.

Det er blant annet derfor at noen har så god effekt av hard trening - og andre får bedre effekt av yoga.

Kunsten er å finne ut hvilke av disse tingene som gjelder for den enkelte. Ikke lett.

Atkins og oppfinneren av fettfasten mener vel selv at den er farlig for de som ikke har metabolsk resistens, fordi man går ned alt for raskt (raskere enn hvis man ikke spiser noenting). Er det det du mener med at kroppen "responderer bra", for det skjønte jeg ikke helt? Bra og bra, liksom.. Kommer kanskje an på hvordan man ser på det

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat