Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 10:21   #1
Smelia
Medlem

Smelia sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Alder: 38
Smelia er på en erverdig vei
Thumbs down

Trenger ny motivasjon!!

Har levd lavkarbo i 15 mnd no! Gikk ned 7 kg og så stoppet det. Har levd lavkarbo med unntak av utskeielser innimellom på ferie og sånt... og i januar til mars gikk eg ned ytterlige 5-6 kg. og so stoppet det.. i mars var eg 77 kg og målet mitt var under 70 til sommaren og det såg lyst ut! ENDELIG tenkte eg... men den gang ei... stoppa opp og eg mista piffen aldeles... begynte så vidt å ete litt og litt meir karbohydrat (men fortsatt under 100 gram pr dag)... no siste veka har eg vore umotivert og rett og slett levd som før brødskiver og "ulovlige" ting... men no sitt eg her med min omelett og har bestemt meg for ketose... no e eg 81 og eg leve i drømmen om under 70 til sommaren.. men føle det blir "umulig".. eller er det mulig`?? vis eg tenkte på 2 mnd? Vis eg sette meg en mål ; vi seie under 70 til 13 juli... er det mulig på ketose? Trener ganske masse også... styrke på hele kroppen to ganga pr veke og kombinasjon av kondis styrke resten av veka... men kroppen e "slækk"... kjenner at eg har masse muskla , men dei e liksom gjemt under fettet!!! En liten utblåsning fra en stk frustert umotivert jente!!

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat