Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 10:30   #1
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Aktivitetsutfordring for +30 gruppen

Då tenkte jeg at vi kanskje kunne legge litt til på sommerutfordringen vi har på gang. Min ide er at den som først kommer på noe bra, legger det inn som utfordring for den dagen. Det skal være små fysiske ting som ikke tar mer enn 5-10 min, men som i det lange løp kan bety noe. Jeg tror det bare kan bli gøy å se hva folk kommer opp med. Er noen interessert?

Mitt forslag for i dag 9. mai er:

3 sett med 10 knebøy hver - de som vil ha en litt mer utfordrende øvelse kan ta et litte hopp mellom hvert knebøy (og for å gjøre det litt morsomt å se på for de som har publikum så kan man ta et lite klapp mens man er i lufta)