Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 13:57   #14525
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Det blir kjapt så mye søl av mord.
Har du vurdert noen harde slag og spark på velplasserte steder isteden?

Jeg starter kikck-box trening i dag Damen vet ikke hva hun har i vente

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Skjønner godt irritasjonen din, men mord kan vli noe sølete, og så kommer politiet og tar deg etterpåTragisk med slike mennesker som ikke kan jobben sin
Du får satse på at advokaten tar henne

Ja, dere har rett Mye søl og besøk av politiet etterpå er vel ikke den beste løsningen. elv om det frister veldig

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Stakkars mann!

Ellers er jeg for en praksis der slike rådgivingsfeil automatisk degraderer en til gatefeier med kost. Tre års kostepraksis bør være passende for slike "forseelser"
Mangler man lokale veier, så finnes det milevis med fylkesveier osv. der man kan koste og plukke søppel i veikanten.

Det var et strålende forslag Og mens damen går og koster, kan jeg nyte godt av kick-boxing treningen jeg har tenkt å starte med i dag. Kan bli myyyyyye moro ut av det. Hun som fyker rundt med kosten, og jeg som småsparkende følger etter