Jeg begynte i mai 2010 og lå på 20-50 kh/døgn i et halvt års tid. Fungerte fint, magen var eksemplarisk (men ble ikke mindre...) og maten var kjempegod. Men! Jeg eide ikke overskudd i beina, var utholdende på flat mark for å si det sånn, men bare jeg gikk opp trappene til 3. etg der jeg bor hyyylte lårene av utmattethet! I fjor sommer lå jeg på rundt 50-100 kh/døgn, men lårene var ikke stort bedre da heller. Jeg hang langt etter Lille Gubben opp bakkene på skogsrunden vår. Nå spiser jeg forholdsvis normalt, noe mindre karber enn gjennomsnittsnordmannen og lite sukker, men energien er på topp! Vi hadde sesongpremiere på skogsrunden sist søndag og jeg spratt opp bakkene som en fjellgeit mens Lille Gubben peste som en blåhval! Men jeg trives med å være her inne av og til og mener jo at mindre karber i form av sukker og raske karber bare er av det gode. Må legge til at jeg ikke har noe vektproblem da, bare 2-3 pyntekilo som egentlig ikke spiller noen rolle, men det trenger ikke å bli flere.