Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-12, 13:13   #115
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Sommerutfordringen 30+

Åh,gud. Jeg har oppdaget kavli-ost med jalapeño. Ferdigskivet inn i micro'n på bakepapir, full grillguff i et minutt, og MOUTHGASM!!! :drool:
Klasker på litt smør, litt karse, noen skiver chilipølse fra Gilde, og litt hjemmekomponert rømmedressing. Herregud, noe så godt!!

Fikk avlevert 190 kilo kaker på trappa igår. De ble lempet rett i bilen og kjørt sin vei med. Jeg tør ikke ha slikt stående. Heldigvis skal det selges, altså... Gubben kjøpte 10 esker på flekken (eller, jeg pressa'n vel til det..), og klarte såklart ikke la være å åpne en boks. Jeg smalt på en karamellbolle og ga meg der. For tre år siden hadde jeg spist minst to esker før jeg i det hele tatt hadde vurdert å flytte lasset dit det skulle. Rart å tenke på, egentlig.

Regner med gubben kommer til å molkose seg med disse bollene i kveld, men siden jeg nå har oppdaget ostechipsene (eller funnet opp hjulet på nytt) kan han bare ha det så godt Han tåler nemlig et visst inntak av karbohydrater uten at det affiserer vekta. Uheldigvis affiserer det jo velværesenteret i skallen på'n, så han blir godtesjuk som ei premenstruell kjerring. Og DET går utover meg, såklart.
Men nå skal det nytes ostechips i tiden fremover. Bye-bye andre fristelser, for dette får jeg ikke sagt nok godt om!

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat