Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-12, 10:56   #57
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Wink

Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)

Opprinnelig lagt inn av Mill, her.

Flinke dere er, begge to
Og hurra for Licota som skal levere bacheloroppgave!

Jeg bruker å havne på rundt 600-700 kcal. Sikkert ikke nok, men jeg blir å trappe opp litt etter hvert som jeg trapper opp treninga. Er overraskende nok sjeldent sulten, men det er sikkert ketosen som gjør det. Spiser tre måltider om dagen, masse kjøtt. Middag i dag var 200 gr. karbonadedeig med litt løk og fennikel og masse krydder.
Huff, spiste middag hos mamma i går, og jeg hoppet over sausen Det er ikke bra...
Kjenner at det skal bli godt med 17. mai og litt slakkere tøyler snart!

Og et glass viiin!
Wine! Wine! My kingdom for wine!

Vekta har stått stille i dag, men den har stått stille på der den sto i går, så det er helt i orden for meg. Har ikke vært så langt nede som jeg er nå på et år, så det er HELT ok for meg

Og nå skal jeg si meg ferdig med oppgavejobbing for i dag, etter å ha sittet med denne fordømrade oppgaven i mange timer.
Jeg har kokt meg en kopp te, kjæresten er hjemme, og kanskje jeg skal rusle meg en tur etterpå. Bare sløve litt, før jeg ryker på'an igjen i morgen.

Er ikke 600-700 kcal veldig lite?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat