Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-12, 14:03   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tvinge seg forbi kroppens "setpoint"-vekt?

Opprinnelig lagt inn av psychgeek, her.

Jeg lurer fælt på hvordan partystoppere kan være partystoppere når man uansett går 500 i kaloriunderskudd...men kanskje jeg teller feil, får i meg mer enn jeg tenker selv...

Partystoppere kan gi høyere blodsukker eller flere karbohydrater enn hva du tåler (skaldemann kan ikke spise frukt uten å legge på seg f.eks), det kan være noe du er intolerant for slik at du får vannansamling, det kan være en ting du spiser for mye av om du spiser den slik at det blir for mange kalorier, og sikkert flere grunner også. Maltitolsøtet sjokolade, sett bort fra at atkins også inneholder en ukjent mengde sukralose, blir nesten som å spise sjokolade med sukker fordi maltitol søter halvparten så mye som sukker og må derfor tilsettes i dobbel mengde. Maltitol har en litt lavere GI enn sukker, da, men ikke store forskjellen i forhold til mange andre søtningsstoffer.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat