Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-12, 17:46   #14607
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hadde ikke jeg gjort. Vil tro de trekker mer fukt utav lufta der og dermed blir seeeeeige...

Varer virkelig knekkebrødene så lenge at det blir et problem? Når jeg baker til Husets Herre tørker jeg dem skikkelig og lar dem stå i en åpen boks på kjøkkenbenken. De varer kanskje i en måned. Jeg har ikke brukt hele egg, men bruk (opp) eggehviter.

De kan vare en uke eller to...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Med egg hadde jeg ikke latt dem ligge i romtemperatur lenge... Et kokt/stekt egg kan ikke ligge så veldig lenge i romtemperatur før det ikke bør spises. En dag eller to? Kanskje bittelitt lengre, men ikke mye lengre.

Hm... Da får jeg ha de i kløleskapet da, selv om de kanskje blir seige