Sv: Sommerutfordringen 30+
Opprinnelig lagt inn av StineH, her.
Alle er jo så superflinke. Lurer på hvor mange kg tilsammen vi kommer til å gå ned jeg. Det blir nok en liten elefant tror jeg, hvis denne trenden fortsetter! 
Jeg har forøvrig glemt å oppdatere hva mitt sommermål er, etter at jeg fikk erfare(på den harde måten) at denne gangen ikke er som den første..
Mitt første "mål", "håp", kall det hva du vil var å komme under 130 før 17. Juni.. Et lite sted innerst inne i hjernen min er det fortsatt håpet.
MEN jeg ser at et mer realistisk mål er å ta utgangspunkt i 138 kg som var resultatet etter den andre uken og krysse fingrene for at jeg klarer -5 kg til 17. Juni..
Dvs at sommermålet mitt i denne utfordringen er å være 133 kg til 17. Juni (Selv om det hadde vært morsomt med 132,6 som er -10 kg siden jeg begynte )
Det tror jeg du klarer. Virker som når du setter deg et mål så kommer du ditt. Husk litt å litt blir mye til slutt. Tror eller mere rett vet alle synes det går sakte noen ganger. Men det er da man skal tenke på hvordan ting var når man begynt. Så har stor tro på deg jeg.
|