Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 07:09   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Par spm før bestilling fra iHerb

Opprinnelig lagt inn av Dammed, her.

Hei.

Skal handle snart 3 pakker / 1.8kg fra iHerb og jeg lurer på et par ting.

1. Hvorfor kjøper man flytende Stevia med smak av vanilje / karamell osv istedenfor ren Stevia og så evt ekstrakter av vanilje?

Er det ikke fordel til tider å kun legge til søtsmak uten ekstra smak?

2. Er det noe jeg bør bestille som jeg ikke har satt opp på lista? (Tenker ikke da på vitaminer/mineraler, skal ta en blodprøve hos legen før jeg begynner å kjøpe kosttilskudd)

Jeg har fra før Fiberhusk.

1. Ja takk, begge deler? Jeg har hatt ganske lite bruk for smakssatt stevia, men det er greit til å feks piffe opp en vannflaske iblant. Andre bruker dem flittig i bakst. De finnes jo i smaker man ikke nødvendigvis finner, eller trenger å ha et lager av alternativer til.

2. Hva du "bør" bestille er det bare du som vet! Man lever utmerket lavkarbo med bare mat man kan handle på Rema, om det er det som er spørsmålet. Med kokosmel og mandelmel har du gode baser for det meste av bakst også. Det er jo ingen krise om du finner ut at det er mer du ønsker deg og vil bestille senere.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat