Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 14:12   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Trening til løp

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Det meste går bra når man sammenlikner med utgangspunktet.
Timich sykler i dag 10 mils treningsturer, og det gjør ikke du nellie, så da antar jeg hun ikke akkurat synes de derre iform programmene er noe særlig spreke. Men at de funker for deg er jo bra da, men dere høres ut til å ha forskjellig utgangspunkt for treningsform/type. I mitt svar vurderte jeg timich til å ha vesentlig bedre form til å begynne på "rosa manualer programmene" til iform og dets like.
Kona abonnerer på bladet og etter min vurdering er timich way over det nivået.

Ja, jeg er jo i ganske dårlig form. Ikke trent i det hele tatt jeg.

Og jeg har vel ikke sagt at ikke hun skal satse høyere enn meg? Men du kommer med den nedlatende, bedreviterske tonen din og slår ned på alt som heter ferdigprogrammer. The Hypahway or the highway. Og på din vei klarer du å rakke ned på folk som bare prøver å hjelpe. Jaja. Lykke til, til deg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat