DVP og Sten Sture Skaldemann på NRK1 i kveld.
Kl 2025
Er det juleribba eller alt brødet og sukkeret som gjør oss fete? Se debatten på Redaksjon EN i kveld (NRK 1, kl. 20.25), og du vil møte en som har trosset alle de gamle rådene fra "kostholdsekspertene" og vunnet livet tilbake. Sten Sture Skaldeman veide rundt 145 kilo på det meste, han vet hva det vil si å kjenne overvekten på kroppen!
Skaldeman vet imidlertid også hvordan du kvitter deg med fettet, og denne oppskriften presenteres i hans kommende bok SPIS DEG NED I VEKT som utkommer 6. januar. En av de bøkene som ligger til grunn for kveldens tv-debatt, er BEDRE UTEN BRØD, der dr. philos. Dag Viljen Poleszynski har skrevet forordet. I kveld møter du begge to på Redaksjon EN. Dere vil høre mer om disse bøkene i dagene som kommer - her presenteres et oppsiktsvekkende, men samtidig veldokumentert budskap: Du blir fet av for mye karbohydrater, ikke av naturlig fett.

Både BEDRE UTEN BRØD og SPIS DEG NED I VEKT hevder at du kan spise så mye ribbe du bare vil, det er ikke ribbekjøttet du blir fet av! Og det er vel et hyggelig budskap?
Les mer om bøkene på www.lillemaane.no
Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm
Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
|