Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 12:46   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Jeg lager retter fra Lavkarbo bøker og nettet, men går ikke ned. Forstår det sånn at dere regner ut proteiner, karber og fett i hvert måltid Hvordan klarer dere dette? Er dette noe man må for å gå ned i vekt?

Jeg gjør ikke det... og vil vel si at mine ned- og oppganger har vært uavhengige av både kalori- og karbohydrattelling.

MEN det er viktig å ha øret til magemålet (altså, spis når man er sulten til man er passe mett) og å spise EKTE mat. (Grønnsaker, kjøtt, fisk, egg, fjærkre og ikke sukker, e-stoffer og annen høyprosessert mat. Har det mer enn 3 ingredienser på varedeklarasjonen så er det i 9 av 10 tilfeller bedre å lage det selv.)

Dermed er det ikke sagt at man ikke kan ha hjelp av å sjekke litt innimellom. Til det er diett.no grei hjelp.