Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 12:58   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Takk for svar.
Jeg spiser mye fisk, karbonadedeig, fløte, Cottage Cheese, Cream Fraish, og lager ofte ting fra bunn av....men går altså ikke ned.

Når man lager sin egen mat og deler det i porsjoner synes jeg det er vanskelig å regne ut nemlig ;-)

Skal prøve meg på Diett.no og finne ut om jeg er helt på viddene på noen måte

Jeg syntes da det enkleste var å regne ut alle kaloriene/fordelingen i hele gryta, veie denne. (Eks 2kg gryterett) Så måle opp porsjoner og beregne andelen av det hele. Om hver porsjon da er 250 gram så har du åtte porsjoner a 250gram på 2kg og hver porsjon er 1/8-del av totalen også kalorimessig...

Vet ikke om dette hjalp, jeg...