Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 13:41   #50
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Har du fremstilt kroppen din for testing på olympiatoppen eller tatt kontakt med Hexenberg? Resultatene du har oppnådd er sensasjonelle og unike i verdenssammenheng og motbeviser all kjent forskning. Dette kan være en ren medisinsk sensasjon som MÅ dokumenteres for ikke å bli tatt for renspikka oppspinn. Jeg anbefaler deg å fremlegge deg selv og de du har erfart har opplevd dette for middelbar og omfattende testing.
Bjørn Ferry nevner ikke noe om dette i sin bok så det er jo klart at du antakelig har skutt gullfuglen her med dine resultater om de kan ene og alene knyttes til lavkarbo.

Det som også er allment kjent er at abnormaliteter i stoffskiftet kan gi slike utslag uten at man føler seg syk på noen måte. Ikke uvanlig fenomen og man kan faktisk ha slike sykdommer uten å være klar over det.

Jeg har snakket med Kenn (Hallstensen) om det, og han syntes mine opplevelser var om ikke enestående, så uvanlige. Han visste om flere som hadde opplevd lignende ting, men de holdt kjeft om det, da de var på landslagsnivå innen flere idretter i Norge. Men at mine verdier hadde økt så mye som de gjorde, hadde han ikke vært borte i før. Jeg er usikker på mine siste målinger på 249, fordi klokka rett etterpå gikk over i error modus, men 236 målte jeg flere ganger. Pulsen gikk ganske raskt nedover etterpå, som signaliserer god form. Jeg har målt det som går ann å måles hos legen, og som 43 åring har jeg verdier som hos en godt trent 18 åring, sa legen. Det må jeg jo si meg fornøyd med
Men jeg må spørre om en ting: Hvorfor skulle ikke en maxpuls være trenbar? Rent fysiologisk? Er det noe du har lært og lest i alle fagbøker? Vi har også lært og blitt opplært i fler tiår nå, at mettet fett er farlig. Når store menn gjør små feil, er det farlig. Så, rent fysiologisk og biologisk - hvorfor er ikke maksimalt antall slag et hjertet kan slå, trenbart?

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat