Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 14:36   #89
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?

Da er endelig konfirmasjonshelgen overstått
Jeg kom inn i bunaden og hadde ingen problemer med å få den på meg eller å ha den på i de 10 timene kalaset varte...
Jeg har ikke gått opp i vekt heller i løpet av helga enda jeg har skeiet ut med både fløte og litt sukker. Jeg hadde med et par lavkarbokaker, men jeg bare elsker karamellpudding unnet meg litt av både den og litt is. Men ellers var det jo lunchbuffet med kylling, røklaks, cabaret, salat, roastbeef, stek osv, så maten var ikke noe problem å ha under kontrol l

Største utfordringer er som vanlig kjøreturen til og fra... 7 timers kjøretur over fjellet krever litt oppmerksomhet fra føreren, og sukkerfri sjokolade er ikke mulig å kjøpe på bensinstasjoner desverre
Det er også færre og færre butikker her hjemme som fører disse sjokoladene. For et par mnd siden gikk cloetta sin ut av sortementet til Kiwi og Rema her, og Meny tar dem heller ikke inn. Jeg må helt ned til sentrum for å få tak i den jo
Derfor ble det en liten melkesjokolade på turen også...
Men fra i dag er det strikt LCHF og fra i kveld er det også meierifritt igjen en stund

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat