Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-04, 11:41   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Velkommen tilbake Elian! Synes du har klart deg kjempebra jeg! Selv er jeg sånn at hvis jeg først får smaken på noe, så klarer jeg ikke stoppe. Derfor synes jeg det er imponerende at du klarer å ta litt uten å sprekke skikkelig. Og lettbrusen trenger du ikke ha dårlig samvittighet for på sommeren! Tenk at du ikke gikk opp i ferien! Hurra!

Cocosa kan du godt blande inne i andre ting dersom du ikke orker konsistensen. F.eks. smelte inn i dressinger, røre inn i supper og gryteretter m.m. Det holder nok lenge med 1-2 spiseskjeer. Skal ha plass til olivenolje også.

Jeg vil FRARÅDE deg på det sterkeste å droppe grønnsakene. Du går ned MINDRE i vekt uten grønnsaker, og det er veldig usunt. I grønnsaker er det masse stoffer som du ikke får i piller. Blant annet alle antioksidantene. Men det viktigste argumentet for å spise grønnsaker (mye!), er at grønnsakene virker basisk på kroppen din. Proteiner virker syredannende. Hvis du bare holder deg til syredannende mat, vil du bli "sur i kroppen" og det vanskeliggjør din vektnedgang. I tillegg finnes det stoffer i grønnsaker som gjør at kroppen lettere "lar deg gå ned i vekt". Sett fra kroppens synsvinkel, så har den faktisk strevd for å lagre dette fettet og er fornøyd med det. Den vil helst ikke at du skal bruke opp alle de flotte fett-reservene... Studier har vist at grønnsakene tydligvis hjelper til, for persnonene i de forsøksgruppene som spiste mest grønnsaker, gikk lettest ned i vekt.

Vær så snill og si at du lover å droppe idéen om grønnsakene...?????!!!???

Lykke til med induksjon og skogs/fjellturene! Du er flink!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat