Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-05, 14:44   #30
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: DVP og Sten Sture Skaldemann på NRK1 i kveld.

Hehe! Er ikke ofte jeg ler høyt når jeg ser på tv alene, men Skaldeman er jo helt konge! Knallbra.
Litt synd at "vitenskapsgjengen" bare overser DVP og SSS. De skjønner tydeligvis ikke hva de snakker
om engang, så da har de vel ikke noe godt argument imot.

Han landbruksforskeren var jo helt ute på jordet... (mye jordbruk ute på Ås).

Energi? "Du legger på deg hvis du kommer i positiv energibalanse, uansett hvilke matvarer du spiser."
HELLOOOO! Hvordan forklarer de da at Skaldeman gikk ned i vekt? Skulle likt å høre det.

Nå tror jeg at jeg skal gå å ta meg en skive med masse smør og ost og kjøtt... og så kaster jeg skiva.

Sist redigert av themonk : 22-12-05 kl 15:09.
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat