Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-05, 22:05   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med Splenda?

Opprinnelig lagt inn av themonk

...ja, jeg kan jo begynne. Jeg får veldig problemer med magen av å spise Splenda. Har både hatt proteinpulver og sukkerfri kaffesirup med Splenda. Det går veldig galt!

Kan jeg få spørre om Splenda var det eneste søtstoffet i disse produktene ? Splenda kan visst ikke brukes helt alene som søtstoff i mange produkter. I flere må i flere tilfelle kombineres det med bl.a. maltitol - og DET gir tarmproblemer... ?? Bare lurer altså - siden mageproblemer ikke er en vanlig bivirkning ved Splenda (i normale mengder), men vanlig ved maltitol og andre stoffer med "ol" i slutten... selv i små mengder ?

Syns det er veldig interessant dette ....