Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 16:44   #20
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Den usunne slankingen

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Så da lurer jeg: Er det noen av dere som faktisk klarer den fine balansen? Spise lavkarbo i hverdagen og skeie ut littegranne innimellom, uten å gå helt bananas? Eller er det alt eller ingenting?

Det kommer an på hvem du spør. Jeg tror nok mange har hatt problemer med å finne balansen lenge før man begynte med et lavkarbokosthold, man var bare ikke så bevisst på kostholdet.

En liten pose smågodt en gang i uken eller hver annen uke tror jeg ikke ødelegger helsen din på noen måte, men for mange er det et problem å stoppe når man først har begynt å spise søtsaker.

For egen del syns jeg det er mye enklere å holde seg unna snop på permanent basis i stedet for å spise det en gang i blant. Hver enkelt får finne ut hva som fungerer for en selv...

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat