Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-12, 10:27   #1
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Uff, havna her igjen, jeg ... Hvordan unngå å falle av?

Nå kjører jeg i gang på 3 runde med lavkarbo...

Jeg har gått endel opp i vekt, men er heldigvis ikke i nærheten av startvekten...

Men hvordan har jeg klart å falle av og havne her igjen

Hvordor kan jeg ikke være på lavkarbo hele tiden? og hvilken plan kan jeg følge for å gå ned i vekt for siste gang og deretter holde meg der?

Jeg har på en måte prøvd ketolyse, men spiser ikke noe serlig grønnsaker så det blir litt feil... Kan selvsagt spise noe når jeg blander det i maten men ikke hver dag hele tiden

Mat jeg er veldig glad i

1. Kjøtt
  2. Sjokolade
  3. Supper
  4. Ris
  5. Nudler
  6. Potetmos
Har blitt den godtemonsen i det siste og det er selvsagt derfor jeg har lagt på meg 7 kg i løpet av det siste halve året...

Det begynte vel i jula med julegodt og marsipan.. så kom den til halv pris og da var det ikek lett å slutte så var plutselig påskemarsipanen i butikken og deretter kom den på halv pris... og så var det gjort
17. mai kom og jeg kom selvsagt ikke oppi bunaden

Nå har jeg fått nok... Jeg vil ikke være overvektig jeg vil være slank og fin, og få kommentarer på hvor bra jeg ser ut... ikke motsatt...

Går det an å ligge på generell ketose lavkarbo uten å spise store mengder grønnsaker?

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat