Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 12:15   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det kommer kanskje an på hvor fettet legger seg. Hvis man er 170 og veier 70 og alt ligger rundt magen så har man kanskje et større behov for å bli kvitt litt mer.. Både sånn helsemessig og estetisk. Ikke at andre bryr seg om det, men at man føler på det selv..

Ikke sant! Jeg kan alltids kle bort en major bilring, men kroppen lurer jeg ikke. At jeg ser slank ut er en ting, og det er finfint, så det er ikke i hovedsak det estetiske det går på nå, med mine siste kilo, jeg vet veldig godt at jeg fortsatt har litt i meste laget viceralt fett, og at det må til pers, med hva som foregår i kroppen min av insulin-tjolahopp.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat