Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 12:54   #14
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Uff, havna her igjen, jeg ... Hvordan unngå å falle av?

Jeg klarer ikke helt se hvordan Skaldeman er noe for Dolly, når hun ikke klarer å holde seg ketogen.. Ja ok, grønnsakene er et problem, men det er vel EGENTLIG ikke de som er det største problemet? Problemet er at hun stadig hopper på noe hun ikke klarer å holde seg til.. Hjelper ikke å ha det fint på Skaldeman i noen måneder, rase ned også orker man ikke mer ketose og raser opp igjen? Hverken bra for kroppen eller for selvtilliten.

Ikke vet jeg hvordan du skal finne ut hva som passer for deg. Jeg spiste flere forskjellige slags typer lavkarbo i fire år, før jeg fant ut det som passet for meg. Da ble det en egenkomponert variant med mye frihet og mye trening. Det var vel først når jeg skjønte at det faktisk ikke er hva jeg spiser og ikke spiser som er hovedproblemet, men heller grunnene til at jeg stadig selvsaboterte for meg selv..