Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 13:08   #1
Froskeprinsessen
Medlem

Froskeprinsessen sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Lyset i tunnelen

Da har det blitt klart for meg hos legen , at jeg har antagelig for lite østrogen, og har fått plaster til å ha på skinka som skal byttes 2 dager i uka. kan dette ha noe med at jeg ikke går ned i vekt?
Jeg er 1.74 høy og veier 93 kilo. Har fått råd her inne før , men jeg sliter med konsentrasjon og utrolig dårlig hukommelse og får det rett og slett ikke til med disse regnestykkene, finner på en måte ikke kombinasjonen

er på mølla en halv time hver dag med gå/jogge intervaller.
stekte opp noe kyllign fileer her om dagen som jeg fordeler på måltidene, hadde vært så kult om det hadde vært ett sted en bare kunne fylle in sine data og få tilbake melding om at du må spise så mye kjøtt, så mye grønnsaker og så mye fett, huet mitt klarer ikke å få dreisen , spiser masse broccoli og sopp som jeg heller fløte over i panna tenker ca en desiliter spiser en halv kylling filett til små måltider og en hel til middag, blir dette for mye?
føler meg skikkelig ubrukelig som ikke får det her til, og når jeg leser her inne virker alt så fornuftig, men så blir jeg redd for å spise for mye og deretter for lite.. legen har sagt jeg ikke skal spise mel, poteter, ris , pasta og mais, blirt helt oppblåst, med migrene og feber og får vondter overalt, så lavkarbo må det da bli, jeg har ikke vondt nå, fordi jeg ikke spiser brød og slik, men det hadde jo vært deilig å miste noen kilo også, virker som om kroppen ikke vil, her i januar travet jeg opp og ned til byen , i full fart tar en time tur / retur, god og svett, grethe roede oppskriff med veiing av mat, gikk ned 16 kilo siste gang jeg prøvde det for 7 år siden men nå rikket ikke vekta seg i det hele tatt, og jeg mener etter 4 uker burde jeg i det minste ha mistet litt. så endte jeg opp med lavkarbo da... what to do?
har leddgikt, så vekta MÅ ned. Legger til at jeg til og med har gått 3 uker på campkilo hvor det heller ikke skjedde en dritt... ikke ett forbaske gram..

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat