Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 13:29   #174
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Treningstråden for mai 2012

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

Helt enig! Hadde vert lettvindt.
Kanskje noen her vet om andre trenings apper til smarttelefon?

Runtastic liker jeg - for jogging&turgåing. Kan vel også brukes til sykkel om man ikke er så veldig seriøs. (Har ikke prøvd mange da, den var den første jeg prøvde seriøst og jeg gadd faktisk å betale for den...)

Runtastic viser deg løypa du har beveget deg, hastighet (maks over valgt avstand/gjennomsnitt), distanse, "kalorier" (tror den er raus - iallfall i forhold til polar sin og da stoler jeg mer på polar sin algoritme), høyde/dybde på ruta og så kan den kobles til et par typer pulsbelter (krever dupeditter).

Rapporten lastes opp online til en konto hos runtastic og kan deles om man vil.

Jeg synes den er gøy, jeg.