Sv: lyset i tunnelen
ja, men svaret er vagt, det kan liksom slå begge veier, jeg fikk østrogen plaster fordi kroppen min hvistnok ikke tåler hormon forandringen ved menstruasjon, for da får jeg feber og migrene og blir ei skikkelig bitch for å si det mildt. legen tror at plasteret kan hjelpe meg til å jevne ut denne svigning og bli mer e normale forhold som feks å sove bedre, noe jeg omtrent ikke gjør. og ja.. må vel si at det å komme ned i vekt er omtrent det eneste som står i hue på meg, men det er mest fordi jeg føler meg ekkel, og vemmelig, har begynt å ungå folk og er vel egentlig ganske alene når jeg tenker etter, klarer ikks slappe av når det er slik som nå, nesten så en har lyst til å bli operert, men det er jo helt vanvittig egentlig, aldri hatt problemer med vektern når jeg først har kommet meg ned, men har trøbblet etter hver graviditet, og etter 3dje mann nå som er 2,5 år står det bare stille, dette bmi greiene kan jo ikek stemme, den sier at jeg burde ned til 64 kilo, det kan ikke veie, må ned til 74 tenker jeg, hvis jeg skal klare å gå med jeans uten og få skrubbers på hoftene, har beinbygning som stein så er brei over skuldrene og tung..
|