Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 14:14   #18
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Uff, havna her igjen, jeg ... Hvordan unngå å falle av?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Hun sier jo at hun har det best på ketogent, og at problemet er at hun ikke vet hva hun skal spise når hun er ferdigslanket og tror hun må øke på med karbohydrater igjen - da går det galt. Det høres for meg ut som hun ikke tåler så mye karbohydrater og bør holde seg på et lavt nivå også når hun har nådd ønsket vekt. Og uten så mye grønnsaker heller så begynner det fort å ligne på Skaldeman.

Ja, da er slankingen fikset, også er det bare til å leve ketogent resten av livet da? Jeg synes på en måte at når man har gjort noe tre ganger så er det kanskje på tide å lete etter en annen løsning.. Synes ikke Skaldeman er en "annen løsning", bortsett fra at det kan føles litt mer greit å kutte ut grønnsaker.. Men det går jo an å prøve.