Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 14:43   #20
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Uff, havna her igjen, jeg ... Hvordan unngå å falle av?

Det virker på meg som du bruker lavkarbo via ketolyse som en "kur" og dermed ikke får inn matvaner som du kan leve (& holde ønsket vekt) på.

Er du sikker på at du ikke - med det som jeg oppfatter som et rimelig begrenset kosthold - ikke er i underbalanse med vitaminer/mineraler? Må man slåss mot en kropp som mangler noe så blir det lett at man overkompenserer når man "tar fri". Kanskje er f.eks sjokolade den største magnesiumkilden du liker (for bare å ta et eksempel)? Kanskje kan f.eks en hårmineralanalyse gi svar på om det ligger noe sånt å lurer i bakgrunnen?

Jeg er veldig klar over at animalsk proteinmat inneholder mer vitaminer/mineraler/sporstoff enn det meste av frukt og grønnsaker, men ofte må man til med organmat for å få tikket av de siste boksene uten noe særlig vegetabilske kilder....

Aner ikke om dette gjelder deg, altså - jeg bare kaster ut ideer her.