Kosttilskudd?
Beklager om dette er tatt opp tidligere, er ny her.
Sitter og vurderer ketolysekuren. Har vært på lavkarbo siden mandag, og har stort sett holdt meg under 30 kh, eller litt over. Er ikke 100% sikker, gjorde et lite anslag. Det med mest karbohydrater jeg har i meg er vel egentlig skyr. Men har stort sett maks 1 skyr om dagen! (unntatt i går, da det var godt og varmt ute, da frøs jeg ned en skyr og nøt den frossen. Mmmm) Har opplevd litt kvalme og hodepine (til tross for at jeg drikker mye vann), og litt rar mage nå nylig, og jeg antar det er kroppen som tilpasser seg. Risikerer jeg å havne i ketose, eller må jeg senke karboinntaket ytterligere?
Uansett, finnes det et enkelt kosttilskudd jeg kan ta som ikke krever at jeg punger ut så mye penger? Jeg er en fattig student uten jobb og med sommerferie (har søkt!) for øyeblikket, så har EGENTLIG ikke råd til startpakken. Vet at disse kosttilskuddene optimaliserer ketolysekuren, men jeg har det ikke megatravelt med å gå ned i vekt. Har såvidt råd, men er sterkt i vurderingsfasen om det er verdt det for meg.
Ble litt mye off-topic/digresjoner, beklager det!
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
|