Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-12, 01:12   #4
FrkMarge
Seniormedlem

FrkMarge sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Lavkarboalternativ til "is på farten" eller andre forfriskninger?

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Hva med Kantaloupe-melon? I følge matvaretabellen har den bare 4.2 gr. karbohydrater pr 100. Selvfølgelig ikke noe å spise kilovis av på ketolyse, men det er hvertfall langt bedre enn is. Det gjelder forsåvidt de fleste melontyper, så om alternativet står mellom is og melon er nok alle melonvarianter bedre!

ja det er vel det
Det ble en impulstur til stranda idag pga plutselig skolefri (streiken) og da ble jeg tatt litt på senga gitt
Vi durte inn i butikken, jeg lovte ungene is og brus også hadde vi litt dårlig tid... og da havnet det altså en iskaffe nedi der fordi jeg ikke hadde rukket å drikke kaffe før jeg dro...
Men vi kjøpte med kyllinglår, salat og farris også da, så helt borte vekk var jeg nå ikke

Har tenkt oss avgårde i morra også, men da skal hu mor planlegge litt bedre
Flasker med en skvett vann ligger alt i fryseren til vann og funlightblandig i morra, har kjøpt en billig kjekspakke (til ungene) og jeg skal ha med meg noe lavkarbomat - ingen butikktur i morra håper jeg

FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat