Tråd: Komme i gang?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-12, 08:31   #9
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Komme i gang?

Det er bra! Og tenk langsiktig, om du går ned 200 eller 700 gram i uken er egentlig ikke så viktig i det lange løp. Hovedpoenget er at du går ned over tid!

Selv gikk jeg ned i snitt 750 gram i uken de fire første månedene, deretter begynte jeg å trene og nå de siste fem månedene har jeg i snitt gått ned 100-200 gram i uka. Ikke alle verden, men det går rett vei og jeg har fått en del muskler jeg ikke hadde før som også veier noe. Gått ned to-tre klesstørrelser, føler meg helt topp og har en energi som jeg ikke engang har våget å drømme om på mange år! Så stå på, dette nytter!!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat